BIP

ePUAP

wersja archiwalna, tutaj dostępna jest wersja aktualna

ePUAP czyli Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej pozwala na załatwienie szeregu spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
 

W celu skorzytania z ePUAP niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:

 

  • Należy zarejestrować się na platformie ePUAP.
  •  

  • Drugim etapem jest założenie Profilu Zaufanego.
  •  

    Należy wysłać wniosek o potwierdzenie Profilu Zaufanego. Natępnie w okresie do 14 dni od daty przesłania wniosku, należy zgłosić się do Punktu Potwierdzającego w celu potwierdzenia Profilu Zaufanego. Urzędznik stwierdza tożsamość osoby wnioskującej na podstawie dowodu osobistego albo paszportu. Potwierdzenie tożsamości zajmuje zwykle nie więcej, niż kilka lub kilkanaście minut. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba. Użytkownik posiadający Profil Zaufany ma możliwość podpisywania pism kierowanych drogą elektroniczną do urzędów administracji publicznej. Jest on bezpłatną alternatywą dla podpisu elektronicznego.

Historia zmian

Lp Data Operacja Osoba
1 2017-10-12 13:53:47 Zmiana publikacji Michał Kisiel
2 2017-10-12 13:46:48 Zmiana publikacji Michał Kisiel
3 2017-10-12 13:46:20 Zmiana publikacji Michał Kisiel
4 2017-10-12 13:41:56 Zmiana publikacji Michał Kisiel
5 2017-10-12 13:41:17 Zmiana publikacji Michał Kisiel
6 2017-10-12 13:40:13 Zmiana publikacji Michał Kisiel
7 2017-10-12 13:40:00 Dodanie publikacji


stronę wyświetlono 74 razy Artykuł wyświetlony 74 razy